Vragen en antwoorden over jouw reservatie, ticket of abonnement

Naar aanleiding van de verstrengde maatregelen ter bestrijding van het coronavirus, zal Plopsaqua De Panne gesloten zijn vanaf 29 oktober 2020. Heb je al een reservatie, voorverkoopticket of abonnement? Ontdek dan hieronder de antwoorden op jouw vragen.

Ik heb een reservatie voor een bezoek vanaf 29 oktober 2020. Wat kan ik doen?
Je kan je gemaakte reservatie verplaatsen naar een andere datum (voor een bezoek tot en met 30 juni 2021). Klik hier en vervolgens op 'Ik wil mijn reservatie verplaatsen' om je reservatie te verplaatsen. Op dit moment is het al mogelijk om je reservatie te verplaatsen naar een datum voor 3 januari 2021. Binnenkort zal je je reservatie ook voorbij deze datum kunnen verplaatsen. Je reservatie verplaatsen naar een ander tijdslot (bv. van avond naar namiddag) is niet mogelijk.

Ik heb een ticket gekocht in voorverkoop met een vervaldatum tot en met 3 januari 2021. Kan ik dit nog gebruiken?
Alle tickets met een beperkte geldigheid met een vervaldatum tot en met 3 januari 2021, kunnen ingeruild worden voor een bezoek aan Plopsaqua De Panne tot en met 30 juni 2021. Je zal je bezoek wel op voorhand online moeten reserveren. Dat doe je hier.

Ik heb nog een kortingsbon/voucher voor een ticket of abonnement met een vervaldatum in 2020, kan ik deze nog gebruiken?
U kunt uw kortingsbon of voucher voor een ticket of abonnement uitzonderlijk gebruiken tot en met 30 juni 2021.

Wat met mijn Plopsa-abonnement?
Je Plopsa-abonnement zal automatisch verlengd worden met het aantal dagen waarop het park gesloten was en waarop je abonnement geldig was. Deze dagen gaan in vanaf de heropeningsdatum. Je zal de nieuwe einddatum van je abonnement kunnen raadplegen in je profiel via plopsafuncard.be.

Wat met mijn Plopsa-abonnement via domiciliëring?
Je Plopsa-FunCard via domiciliëring werd vanaf 23 oktober 2020 voor 1 maand opgeschort. Je zal in die periode geen betalingsverzoek(en) ontvangen.

Wij hebben een schoolreis/groepsbezoek gepland. Kan ik deze annuleren?
Groepsbezoeken kunnen steeds verplaatst worden van datum. U kan hiervoor contact opnemen via reservations@plopsa.be. Schoolreizen die plaatsvinden tijdens dit schooljaar kunnen kosteloos geannuleerd worden.